Brezplačna dostava za naročila nad 33 €
Meni

Pogoji poslovanja spletne trgovine Nohti Eshop

 

Splošni pogoji

Ko kupec (stranka) potrdi naročilo, s tem tudi potrdi, da je seznanjen s pogoji poslovanja v zvezi z dobavo izdelkov, ki jih je navedel prodajalec. Podani pogoji poslovanja določajo odnos med kupcem in prodajalcem ter so obvezujoči za obe stranki hkrati.

 

NAROČANJE IZDELKOV

Naše podjetje vam omogoča priročno spletno nakupovanje neposredno z domačega naslanjača. Spletna prodajalna je za elektronsko naročanje odprta 24 ur na dan. Storitev elektronskega nakupovanja je od 8:00 do 16:30 na razpolago tudi po telefonu. Izdelke lahko naročite na preprost in priročen način z uporabo nakupovalnega vozička neposredno na strani naše spletne prodajalne, naročanje pa je možno tudi po elektronski pošti ali telefonu. Izdelki, ki jih navedete v naročilu, postanejo izpolnjeni predmet pogodbe. Velikosti, barve in druge specifikacije izdelkov, ki so navedene na naših spletnih straneh, v katalogih, brošurah in drugih medijih, temeljijo na podatkih, ki nam jih posredujejo proizvajalci in dobavitelji. Zavezali smo se, da bomo dobavljali samo izdelke v brezhibnem stanju ter v skladu s specifikacijami in lastnostmi, ki so značilne za posamezno vrsto izdelkov. Pogoj za uspešno spletno naročanje je, da vnesete vse zahtevane podatke na naročilnico. Z izpolnjeno naročilnico postane naročilo tudi osnutek prodajne pogodbe. Prodajna pogodba stopi v veljavo z dejansko dobavo izdelka. V posebnih primerih, zlasti pri višjih zneskih (razen če je naročilo že takoj samodejno potrjeno prek elektronske pošte), si prodajalec pridržuje pravico, da od kupca zahteva ponovno potrditev naročila po telefonu in delno plačilo vnaprej. Če se v času naročanja izdelkov znatno spremeni menjalni tečaj valute, cena ali dobavljeni izdelki in je za slednje odgovoren dobavitelj, si prodajalec pridržuje pravico do spremembe pogodbe ali odstopa od pogodbe s takojšnjim učinkom, vendar v skladu z dogovorom s kupcem. Enako velja v primeru, ko proizvajalec preneha dobavljati naročeni izdelek, je na tržišče uvedena nova različica izdelka ali proizvajalec bistveno spremeni ceno izdelka.

 

DOSTAVA IN ČAS DOSTAVE

 

Izdelke pošiljamo z možnostjo plačila po povzetju (COD), mogoče pa je tudi predplačilo, in sicer prek storitve CardPay ali z nakazilom kupnine na naš račun pri banki Tatrabank. Način plačila lahko izberete med postopkom oddaje naročila.

Za dostavo izdelkov skrbi podjetje GLS d.o.o. Dostava je odvisna od razpoložljivosti izdelkov in operativnih zmožnosti prodajalca, predvidoma pa je opravljena v najkrajšem možnem času. Za dostavo izdelkov v povprečju potrebujemo 2 do 3 delovne dni od potrditve naročila. Če naročenega izdelka nimamo na zalogi, kupca po elektronski pošti ali telefonu vnaprej obvestimo o spremembi časa dostave. V navedenem primeru ima kupec pravico do preklica ali spremembe naročila.

 

 

Izdelke na zalogi običajno dostavimo v roku 2-3 delovnih dni.

 

CENE IZDELKOV

Cene izdelkov, navedene na strani naše spletne prodajalne, so veljavne v času naročanja. V primeru sprememb menjalnega tečaja, znatnega povečanja inflacije ali večjih sprememb dobavnih pogojev s strani proizvajalcev ali dobaviteljev izdelkov si pridržujemo pravico do napak v navedenih cenah in njihovih sprememb. Če se navedena cena izdelka spremeni, ima kupec pravico do odstopa od pogodbe.

Cene izdelkov ne vključujejo stroškov poštnine.

Račun služi kot dokazilo o nakupu. Na voljo je v elektronski obliki kot datoteka PDF, ki jo najdete v svojem uporabniškem računu, če se vanj prijavite. Račun lahko priložimo posamezni pošiljki ali ga kupcu pošljemo po elektronski pošti. Dodatno kopijo računa lahko pošljemo na navedeni naslov za dostavo v roku 7 koledarskih dni od dneva odpreme blaga kupcu. Račun služi tudi kot dobavnica in potrdilo za uveljavljanje garancije.

 

ODSTOP OD POGODBE

Prodajalec si pridržuje pravico do preklica naročila ali dela naročila v primerih, ko kupec navede napačne ali zavajajoče osebne podatke, ko izdelka ne proizvajajo več oziroma ni več na voljo ali pa se njegova cena znatno spremeni. V navedenih primerih prodajalec kupcu takoj pošlje obvestilo o korakih za nadaljnje urejanje naročila. Vsako naročilo obravnavamo posamično, pri čemer se po najboljših močeh trudimo, da zadovoljimo želje kupca.

Kupec, ki nastopa kot fizična oseba, ima pravico, da odstopi od pogodbe brez podanega razloga v roku 14 dni od prevzema naročenega blaga, kar je v skladu s 43. členom veljavnega zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot). Rok za odstop od pogodbe poteče 14 dni od datuma, ko kupec ali nekdo v imenu kupca, ne pa tudi kurirska služba, prevzame blago.

V primeru odstopa od pogodbe nas mora kupec o tem obvestiti z nedvoumno izjavo (npr. s pismom, poslanim po pošti, ali e-poštnim sporočilom na naslov podpora@nohti-eshop.si). Uporabi lahko priloženi obrazec za odstop od pogodbe POVEZAVA do obrazca, vendar to ni obvezno. V pismu oziroma e-poštnem sporočilu mora navesti številko računa za izdelek in številko bančnega računa.

Prejete oziroma dostavljene izdelke mora kupec takoj, v vsakem primeru pa najkasneje v roku 14 dni od dneva, ko nas je obvestil o odstopu od te pogodbe, poslati na naslov Nohti Eshop, Nohti Eshop GLS d.o.o. Cesta v Prod 84, 1000 Ljubljana. Za rok velja, da je bil upoštevan, če kupec blago pošlje nazaj pred iztekom 14 dni. V ta namen lahko uporabite vzorčni obrazec za odstop od pogodbe: POVEZAVA do obrazca

Kupec mora izdelke vrniti nepoškodovane in brez napak, saj odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Ves čas do odstopa od pogodbe kupec prejetega blaga torej ne more in ne sme neovirano uporabljati. Vsi ogledi in preizkusi prejetega blaga, ki niso nujno potrebni za ugotovitev dejanskega stanja, se lahko štejejo za uporabo blaga, kar pomeni, da kupec s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

 

 

Kako vrniti izdelke?

Izdelke lahko vrnete na naslov:

Nohti Eshop GLS d.o.o.

Cesta v Prod 84

1000 Ljubljana

 

 

Prejete izdelke kupec na lastne stroške vrne na naš naslov, ki je naveden spodaj.

Vrnjeni izdelki morajo ustrezati naslednjim pogojem:

  • Izdelki morajo biti dobro zapakirani
  • Izdelki morajo biti vrnjeni v takem stanju in vrednosti, kot so bili ob prejemu.
  • Izdelki ne smejo biti rabljeni oziroma ne smejo kazati znakov obrabe.
  • Izdelkom ne sme manjkati noben sestavni del.
  • Izdelkom je treba ob vračilu priložiti kopijo računa.

Kupec, ki odstopi od pogodbe, je dolžan poravnati nujne stroške poštnine, ki nastanejo ob vračilu izdelkov. Pošiljk z odkupnino (COD) ne sprejemamo.

 

Obveznosti trgovca v primeru odstopa od pogodbe

1. Trgovec vsa izplačila, če je to potrebno pa tudi stroške dostave, ki jih je prejel od potrošnika, povrne nemudoma in najpozneje v 14 dneh od dneva, ko je bil v skladu s členom 11 obveščen o odločitvi potrošnika, da odstopa od pogodbe.

Trgovec povračilo iz prvega pododstavka izvrši z uporabo enakega plačilnega sredstva kot potrošnik ob izvedbi prvotne transakcije, razen če je potrošnik izrecno zahteval drugačno metodo plačila in pod pogojem, da potrošnik zaradi takšnega povračila ne nosi nobenih stroškov.

2. Ne glede na odstavek 1 se od trgovca ne sme zahtevati povrnitev dodatnih stroškov, če se je potrošnik izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke kot je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja trgovec.

3. Pri prodajnih pogodbah lahko trgovec plačilo zadrži, dokler ne prevzame vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokaza, da je blago poslal nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek se je zgodil prej, razen če trgovec ponudi, da bo vrnjeno blago prevzel sam.

 

Obveznosti potrošnika v primeru odstopa od pogodbe

1. Potrošnik blago vrne ali izroči trgovcu ali osebi, ki jo trgovec za prevzem blaga pooblasti, nemudoma in vsekakor najpozneje v 14 dneh od dneva, ko je trgovca v skladu s členom 11 obvestil o svoji odločitvi, da odstopa od pogodbe, razen če trgovec ponudi, da bo vrnjeno blago prevzel sam. Za rok velja, da je bil upoštevan, če potrošnik blago pošlje nazaj preden se rok 14 dni izteče.

Potrošnik krije samo neposredne stroške vračila blaga, razen če se trgovec strinja, da jih bo kril sam, ali če trgovec potrošnika predhodno ni obvestil, da te stroške krije potrošnik.

Pri pogodbah, sklenjenih zunaj poslovnih prostorov, kjer je bilo blago dostavljeno potrošniku na dom ob sklenitvi pogodbe, trgovec to blago prevzame na lastne stroške, če ga zaradi njegove narave ni mogoče vrniti na običajen način po pošti.

2. Potrošnik je odgovoren samo za zmanjšano vrednost blaga, ki je posledica ravnanja z blagom, ki ni nujno potrebno za določanje narave, lastnosti in delovanja blaga. Potrošnik nikakor ni odgovoren za zmanjšano vrednost blaga, če mu trgovec ni predložil obvestila o pravici do odstopa od pogodbe v skladu s točko (h) člena 6(1).

3. Če potrošnik uveljavlja pravico do odstopa od pogodbe po tem, ko je vložil zahtevo v skladu s členom 7(3) ali členom 8(8), trgovcu plača znesek, ki je sorazmeren s storitvami, opravljenimi do trenutka, ko je potrošnik trgovca obvestil, da uveljavlja navedeno pravico, v primerjavi s celotnim obsegom pogodbe. Sorazmerni znesek, ki ga mora potrošnik plačati trgovcu, se izračuna na podlagi skupne cene, dogovorjene v pogodbi. Če je skupna cena pretirana, se na podlagi tržne vrednosti opravljenih storitev izračuna sorazmerni znesek.

Upoštevajte, da pri vračilu izdelkov ne odgovarjamo za izgubo pošiljke ali dela pošiljke, ko je ta na poti do nas. Dolžnost kupca je, da izdelke zapakira tako, da so zaščiteni pred vsakršnimi poškodbami.

 

Če zgoraj navedeni pogoji niso izpolnjeni v celoti, odstop od pogodbe za nas ni sprejemljiva možnost in kupcu vrnemo izdelke nazaj na naše stroške.

Po prejemu blaga je kupec skupaj s kurirjem kurirske službe dolžan nemudoma preveriti stanje pošiljke – število paketov ali poškodbo paketa. V primeru poškodbe v prisotnosti kurirja kurirske službe zabeležiti poškodbo. Kupec nas mora po telefonu ali elektronski pošti o tem obvestiti neposredno.

 

REKLAMACIJE IN GARANCIJA

Vse reklamacije bomo obravnavali posamično in v skladu z veljavno zakonodajo, pri čemer si bomo prizadevali za izpolnitev zahtev kupcev. Reklamacije nam lahko pošljete po elektronski pošti na naslov podpora@nohti-eshop.si, po telefonu ali navadni pošti.

Postopek reševanja reklamacije se začne na dan, ko reklamirani izdelek prispe v našo centralno enoto. Po prejemu blaga je kupec dolžan nemudoma preveriti stanje pošiljke – količino blaga, vrsto blaga ali morebitne očitne napake blaga. V primeru nepopolne pošiljke ali napačnega blaga nas mora kupec o tem obvestiti neposredno od prejema blaga. V nasprotnem primeru pošiljka velja za popolno in brez napak. V primeru vidne poškodbe blaga, nastale med transportom, je kupec dolžan v prisotnosti kurirja kurirske službe pisno zabeležiti poškodbo oziroma ni dolžan sprejeti poškodovanega blaga. Pisna izjava o naravi poškodbe je nujen pogoj za postopek reševanja reklamacije.

Garancija za izdelke velja 24 mesecev, kar je v skladu z veljavno zakonodajo (trgovinski zakonik, civilni zakonik itn.). Če proizvajalec za neki izdelek zagotavlja garancijo, ki je daljša od zakonske garancije, velja garancija z daljšo veljavnostjo. Morebitne napake na izdelkih ocenimo v skladu s pravili, normativi in določbami, ki veljajo v našem podjetju in niso v nasprotju z veljavno zakonodajo v Slovaški republiki. 

Garancijski rok začne teči od dne, ko kupec prejme blago. Dokazilo o nakupu (račun) služi tudi kot garancijski list.

Garancija ne velja za napake, ki so posledica nepravilne in nepremišljene uporabe izdelka, kar vključuje tudi redno uporabo izdelka.

 

KAKO PODATI REKLAMACIJO

Če je blago, ki ste ga kupili v naši spletni trgovini, poškodovano, ga lahko brez težav reklamirate v roku 24 mesecev od datuma prejema blaga. Garancija ne krije škode, nastale zaradi nepravilne ali nepremišljene rabe izdelka, kar vključuje tudi redno uporabo izdelka. Če želite reklamirati blago, ga morate previdno zapakirati in poslati na naš naslov (pri čemer ne označujte možnosti plačila po povzetju (COD)):

 

Nohti Eshop

GLS d.o.o.

Cesta v Prod 84

1000

Ljubljana

Slovenia

 

Poškodovano blago, ki ga želite poslati, mora ustrezati naslednjim pogojem:

Blago mora biti previdno zapakirano. Kupec je odgovoren za izgubo blaga, ko je ta na poti do nas. Dolžnost kupca je, da izdelke zapakira tako, da med transportom ne pride do kakršnih koli poškodb ali izgube.

Blago pošljite kot priporočeno pošiljko. Pošiljk z odkupnino (COD) ne sprejemamo. Priporočamo, da pošiljki priložite kopijo računa in razlog za reklamacijo blaga. To bo pospešilo celoten postopek reklamacije. Ko bomo prejeli reklamacijo, vas bomo po e-pošti obvestili, da smo prejeli vaše blago.

 

Reklamacija poškodovanega blaga poteka tako:

Reklamacija popravljive napake: popravilo ali zamenjava blaga za enako blago.

Reklamacija nepopravljive napake: izdelke je mogoče zamenjati za blago različne vrste enake ali podobne cene. 

Če pride do reklamacije nepopravljive napake in drugega blaga ne morete izbrati, vam bomo vrnili kupnino.

Ko reklamirate poškodovano blago, za ponovno pošiljanje blaga nazaj na vaš naslov seveda ne boste plačali poštnine.

Postopek reklamacije ne traja dlje od 30 dni od datuma prejema reklamiranega blaga, kar pomeni, da reklamacije razrešimo v tem roku. Reklamacije obravnavamo v takem vrstnem redu, kot jih prejmemo. Vseeno jih zaradi zagotavljanja zadovoljstva kupcev skušamo razrešiti v čim krajšem času.

Vsa svoja vprašanja in pripombe pošljite na e-poštni naslov podpora@nohti-eshop.si.

 

 

Bančni podatki za nakazilo:

Matična št. podjetja: 36 748 994 ID za DDV: SK2022332191

Bančni račun: 10100-0054695967 - INTESA SANPAOLO BANK

IBAN: SI56101000054695967

BIC(SWIFT) BAKOSI2X

 

Sedež podjetja (za namene uradne pošte):

(Na ta naslov ne pošiljajte svojih reklamacij. Za vračanje paketov uporabite naslov v Ljubljani.)

Inginails s.r.o.
Starozagorska 6
040 23 Košice
Republika Slovaška

Podjetje je registrirano v Poslovnem registru pri Okrožnem sodišču v Košicah 1 na Slovaškem – Oddelek: Sro, vložna št.: 19470 / V

Matična št.: 36 748 994
Davčna št.: 2022332191
ID za DDV: SK2022332191

 

Nadzorni odbor:


Slovaška tržna inšpekcija (SOI)
Inšpektorat SOI za območno enoto Košice
Vrátna 3
04001 Košice

Republika Slovaška

POLITIKA VAROVANJA OSEBNIH PODATKOV

Da vam bomo lahko ponudili svoje storitve, nam morate zaupati nekaj osebnih podatkov. Spoštujemo vašo zasebnost, zato se trudimo omejiti količino zbranih osebnih podatkov na zgolj najpomembnejše. Zagotavljamo vam varovanje vaših podatkov pred zlorabami. Naše delo z osebnimi podatki je popolnoma v skladu s pravnimi normami zasebnega prava.

Podrobnosti o vaših nakupih, zahtevkih in drugih dejavnostih v okviru naše spletne prodajalne so zaupne. Tudi zanje veljajo enaka pravila o varovanju kot za osebne podatke. Vse zbrane podatke o vas in vaših nakupih bomo varovali pred zlorabami in jih ne bomo posredovali tretjim osebam (razen podjetjem, ki skrbijo za dostavo in omogočajo plačilo naših izdelkov ter pridobijo zgolj minimalno količino podatkov o kupcu, ki pa so nujni za uspešno odpošiljanje izdelkov).

S tem, ko na našem spletnem mestu ustvarite uporabniški račun, soglašate, da vaše podatke uporabimo za namene obveščanja o popustih, novicah in drugih marketinških dejavnostih. Vsako oglaševalsko sporočilo bo vsebovalo informacije o tem, kako nam lahko sporočite, da vas tovrstna sporočila ne zanimajo, in nam prepoveste uporabljanje svojih podatkov v ta namen. Obenem ste upravičeni do tega, da nas pisno obvestite o vsakršni spremembi ali dopolnitvi svojih podatkov ali zahtevate popoln izbris svojih podatkov.

Ko postanete uporabnik naše spletne prodajalne, se strinjate z uporabo vaših osebnih podatkov v skladu z našo politiko o varovanju osebnih podatkov in zgoraj navedenimi pravili.

 

Košice 17.10.2012